Субота
26.09.2020
20:02
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
консультація психолога »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Консультація психолога на тему:

«Здорове тіло – здоровий дух»

Як оберігати психічне здоров’я дітей

В дошкільному закладі повинна бути розроблена система загального й індивідуального психологічного захисту дітей.

Індивідуальна програма психологічного захисту будується на підставі вивчення особистісних особливостей певної дитини, її досвіду, звичок, умов виховання в сім’ї. Робить це психолог дошкільного закладу за участі батьків і вихователів групи.

Надійними показниками того, що засоби психологічної безпеки обрані правильно, є гарний настрій малюка, почуття бадьорості, радості, упевненості. Стійкий оптимістичний настрій свідчить про те, що адаптація в режимі дошкільного закладу спливає або вже минула успішно.

Психоемоційне здоров`я дітей багато в чому залежить від ритму життя, який задається режимом дня. Традиційно в ньому вказується час і тривалість сну, прийому їжі, прогулянок, занять.

Життя в заданому ритмі ніби повинне справляти позитивну дію на психоемоційний стан дитини, але інколи можна спостерігати, що діти нервуються, з нетерпінням чекають батьків, перестають слухатися дорослих. Особливо це помітно наприкінці тижня. Провокаційним чинником може стати непродуманий режим дня в плані психологічного комфорту для дитини.

Одноманітність буднів, звичність життєвого ритму, відсутність несподіванок, жорстка регламентація діяльності – все це породжує у дітей комплекс несвободи і служить стресовим чинником.

Режим дня дітей у дошкільному закладі повинен бути багато варіативним, таким, що враховує всі можливі нестандартні ситуації: погану погоду, відсутність достатньої кількості персоналу, бажання батьків приводити і забирати дитину в зручний час, карантини і періоди підвищеної захворюваності.

З-поміж основних джерел загроз психологічній безпеці особистості дитина можна виділити наступні:

  1.  Маніпулювання дітьми, що завдає серйозної шкоди позитивному розвиткові особистості. Це виявляється в тому, що дорослі прагнуть усе зробити за дитину, позбавляючи її самостійності й ініціативи як у діяльності, так і в прийнятті рішень.
  2. Індивідуально-особистісні особливості педагогів і молодшого персоналу, які щоденно контактують з дітьми.
  3. Міжособистісні стосунки у групі.
  4. Ворожість навколишнього середовища, коли дитині обмежений доступ до іграшок, не продумано колірне і світлове оформлення простору.
  5. Недотримання гігієнічний вимог до утримання помешкань і, насамперед, відсутність режиму провітрювання.
  6. Нераціональність і недостатність харчування, його одноманітність і погана організація.
  7. Неправильна організація спілкування.
  8.  Недооцінка значення загартування, скорочення тривалості перебування дитини на свіжому повітрі.
  9. Відсутність зрозумілих дитині правил, що регулюють її поведінку в дитячому товаристві.
  10. Несприятливі погодні умови.
  11.  Неувага до дитини з боку батьків, асоціальне сімейне мікро середовище.
Пошук

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту