Субота
28.03.2020
23:50
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
Освітній процес »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Педагогічне кредо: Нема чужих дітей, є діти, які хочуть ласки та любові.


Педагогічна проблема
 
  • Особистісно-орієнтоване виховання дітей з особливими потребами шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій та прогресивного педагогічного досвіду

Ціннісні орієнтири педагогічного колективу

  • Особистісно-орієнтований підхід в організації різних видів діяльності;
  • Виховання творчої індивідуальності, яка б поважала національні традиції і розвивалась на рівні сучасних вимог, жила активно відповідно до вікових, індивідуальних та соціальних потреб;
  • формування гармонійно розвиненої особистості дитини з особливими потребами;
  • формування мовленєвої компетенції;
  • формування рухової сфери та створення психолого-педагогічних умов розвитку здоров’я;

Пріорітетні напрямки в роботі:

  • Оновлення змісту освіти, впровадження новітніх технологій, форм і методів навчання;
  • Визнання своєрідності, унікальності, особливої ролі дошкільного дитинства в становленні особистості дитини;
  • Забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дітей з особливими потребами;
  • Розширення науково-методичного діапазону знань вихователів, збагачення їх творчого потенціалу. оптимізація освітньо-виховного процесу;
  • Виховання моральної, соціально компетентної, фізично здорової особистості;
  • Створення умов для самовияву особистості;
  • Реалізація індивідуальних творчих потреб.

Для вирішення завдань створено умови:

  • Робота з організації освітнього процесу побудована на діагностичній основі, носить пошуковий характер;
  • Розроблено дієві перспективні плани;
  • Покращується матеріально-технічна база;
  • Створюються умови для здійснення інклюзивної освіти.

 

 

 

Головна педагогічна мета – впровадження в освітній і корекційно-реабілітаційний процес сучасних здоров’язберігаючих та інформаційних технологій, з метою надання якісної освіти і розвитку ключових компетенцій особистості з особливими освітніми потребами.

Єдина науково-методична проблема - «збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини з особливими освітніми потребами через використання інноваційних технологій».

 

Пошук

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту