Четвер
22.04.2021
15:50
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЦЕНТРІ »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЦЕНТРІ

47. Освітній процес у Центрі здійснюється у порядку, встановленому чинним законодавством України, відповідно до робочих навчальних планів, розроблених Центром на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України.

48. Розпорядок роботи Центру є цілодобовим, тривалість навчального тижня – 5 днів, учні (вихованці) мають можливість перебувати у Центрі у вихідні та святкові дні.

49. Центр працює з постійним та змінним контингентами учнів (вихованців):

1) постійний контингент – це учні спеціальної школи (початкової школи) та вихованці дошкільних груп дошкільного відділення;

2) змінний контингент – це вихованці раннього, дошкільного та шкільного віку реабілітаційного відділення, які отримують психолого-педагогічну, медичну, соціально-реабілітаційну допомогу в Центрі або в умовах сім’ї.

50. Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на чверті, семестри та режим роботи) встановлюються Центром у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом.

51. Освітній процес у спеціальній школі (початковій школі) Центру здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

52. Зміст шкільної освіти визначається навчальними програмами для дітей із складними вадами розвитку, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки  України.

У випадках, якщо діти не засвоюють навчальну програму, вони можуть навчатися за адаптованими та індивідуальними програмами та планом. Індивідуальні навчальні програми та план розробляються вчителем на основі навчальних програм, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, та робочого навчального плану Центру, погоджуються з батьками, або особами, які їх замінюють, розглядаються педагогічною радою і затверджуються керівником Центру.

53. Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог та врахуванням індивідуальних особливостей учнів (вихованців).

54. Тривалість уроків у перших класах початкової школи становить 35 хвилин, у других-четвертих класах  40 хвилин. При цьому у  перших-четвертих класах після 15 хвилин уроку проводяться рухливі внутрішні перерви (фізкультхвилинки).

55. Від домашніх завдань звільнюються діти   перших класів. Письмові домашні завдання у наступних початкових класах не обов'язкові. Вони можуть задаватися учням з урахуванням типологічних та індивідуальних особливостей їх психофізичного розвитку. (Лист  Міністерства освіти і науки України від  30.08.2002 № 1/11-2927).

56. Під час літніх канікул адміністрація Центру сприяє організації відпочинку та оздоровлення учнів (вихованців) у таборах відпочинку та оздоровлення різного типу.

57. Навчальний процес у Центрі базується з врахуванням вимог лікувально-корекційної роботи. У процесі навчання і виховання враховуються індивідуальні особливості розвитку дітей, гігієнічні, медичні та спеціальні корекційні та психолого-педагогічні рекомендації.

58. Дітям зі зниженою працездатністю за рекомендаціями лікарів може встановлюватися індивідуальний розклад навчальних занять.

59. Позакласна робота з учнями (вихованцями) Центру проводиться з урахуванням всебічного розвитку особистості, передбачає проведення гурткових занять, конкурсів, екскурсій, зустрічей з діячами культури та науки, тощо.

Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту