Субота
28.03.2020
22:21
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
Педагогічні наради »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Засідання педагогічної ради комунального закладу "Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради" в 2019 - 2020 н. р.
№ п/п

Тема заходу

Порядок денний

Дата проведення
1

Освіта дітей з особливими освітніми потребами: ркальні кроки в наявних умовах

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

  2. Аналіз роботи за минулий 2018-2019 навчальний рік.

  3. Обговорення та затвердження освітньої програми закладу.

  4. Обговорення та затвердження  річного плану роботи  закладу на 2019/2020 навчальний рік відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій.

  5.  Організація та план роботи творчих груп та методичних об’єднань  закладу .

  6. Про результати оперативно-оглядового контролю щодо підготовки закладу до нового навчального року.

  7. Обговорення програм, за якими буде працювати колектив, єдиної форми планування педагогів, розкладу занять, переліку додаткової документації педагогів і навантаження педагогічного, медичного персоналу.

  8. Про ознайомлення  з планом курсової перепідготовки та проведенням атестації педагогічних працівники у 2019-2020 н. р. 

30.08.2019

2

"Оптимізація рухового режиму у НРЦ"

 

  1. Про виконання рішень попередньої педради.

  2. Про результати тематичної перевірки

  3. Про дотримання рухового режиму в НРЦ

  4. Про організацію роботи щодо збагачення змісту самостійної  рухової діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

  5. Про  результати медико-педагогічного контролю з дотримання рухового режиму в  закладі.

  6. Про проведення моніторингових процедур з даного питання.

  7. Про стан роботи та завдання педагогічного колективу з охорони праці і безпеки життєдіяльності   в Центрі.

Грудень 2019

3

"Розвиток мовлення, комунікативних здібностей, самостійної мовної творчості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку"

  1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.

  2. Становлення дитячої мови та причини недостатнього розвитку мовленнєвої компетенції в ранньому дитинстві.

  3. Методика виявлення рівня мовленнєвого розвитку старших дошкільників.

  4. Формування виразності мови у дошкільників через ігрову діяльність.

  5. Поєднання мовленнєвотворчої діяльності з іншими освітніми лініями діяльності дітей. (кошик пропозицій.

  6. Аукціон методичних розробок, посібників з мовленнєвого розвитку дошкільників (презентація).

Березень 2020

4

"Реалії та перспективи діяльності Центру"

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

  2.  Про виконання розділів річного плану, стану роботи з підвищення професійної майстерності педагогів.

  3.  Пріоритетні напрями роботи в наступному навчальному році.

  4.  Про стан захворювання у  закладі.

  5. Оздоровлення дітей влітку.

  6. Про попередній  розподіл педагогічного навантаження.

  7. Про переведення учнів до наступних класів.

Травень 2020

Засідання педагогічної ради в 2018 - 2019 н. р.

1
 

Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості

 

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2. Аналіз роботи за минулий 2017-2018 навчальний рік.
  3. Обговорення та затвердження освітньої програми закладу.
  4. Обговорення та затвердження  річного плану роботи  закладу на 2018/2019 навчальний рік відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій.
  5.  Організація та план роботи творчих груп та методичних об’єднань  закладу .
  6. Про результати оперативно-оглядового контролю щодо підготовки закладу до нового навчального року.
  7. Обговорення програм, за якими буде працювати колектив, єдиної форми планування педагогів, розкладу занять, переліку додаткової документації педагогів і навантаження педагогічного, медичного персоналу.
  8. Про атестацію педагогічних працівників

 

Вересень
2

Мовленнєва компетентність вихованців та учнів, як запорука успішної соціалізації

 

  1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради
  2. Мовленнєвий розвиток дошкільників – запорука їхньої наступної успішної соціалізації.
  3. Розвиток мовленнєвих та комунікативних вмінь  через інтеграцію різних видів діяльності
  4. Корекційно-мовленнєва спрямованість роботи вихователів Центру через інтеграцію різних видів діяльності. (майстер-клас)
  5. Психологічні основи розвитку мовлення дітей.
  6. Шляхи оптимізації комунікативно – мовленнєвого розвитку  (обмін досвідом роботи щодо використання інтерактивних та ефективних методів мовленнєвої роботи
  7. «Мовленнєві перлинки для кожної дитинки» - виставка дидактичних, розвивальних ігор, посібників спрямованих на розвиток мовленнєвих та комунікативних умінь дітей
  8. Зупинити насилля над дітьми-справа кожної свідомої особистості.

 

Грудень
3

«Збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей»

 

  1. Виконання рішень попередньої педради.
  2. Ефективність здоров’язбережувальних технологій у формуванні основ здорового способу життя у дітей
  3. Формування психологічного здоров'я дітей .
  4. Спільна робота ЗСО, медичних працівників та батьків з питань профілактики захворювань.
  5. Попереджаємо дитячий травматизм.
  6. Скриня винахідливого педагога /Інформаційна хвилинка/
  7. Про стан роботи та завданняпедагогічного колективу з охоронипраці і безпеки життєдіяльності   в Центрі.

 

Березень
4

Аналіз освітнього процесу,корекційно-розвиткової  та реабілітаційної роботи за 2018-2019навчальний рік.

 

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2. Про виконання розділів річного плану, стану роботи з підвищення професійної майстерності педагогів.
  3. Пріоритетні напрями роботи в наступному навчальному році.
  4. Про стан захворювання у  закладі.
  5. Оздоровлення дітей влітку.

 

Травень

 

 

 

 

Пошук

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту