Четвер
22.04.2021
16:53
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦЕНТРУ »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦЕНТРУ

 

18.  З урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей Центр має такі профілі:

1) для дітей з тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з інтелектуальними порушеннями, затримкою психічного розвитку;

2) для дітей, які мають вади опорно-рухового апарату у поєднанні із тяжкими системними мовленнєвими порушеннями, затримкою психічного розвитку або інтелектуальними порушеннями;

3) для  дітей з інтелектуальними порушеннями у поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;

4) для дітей, які мають вади слуху у поєднанні із затримкою психічного розвитку чи інтелектуальними порушеннями ;

5) для дітей з хворобою Дауна та розладами аутичного спектру.

19. Структурними підрозділами Центру є:

1) дошкільне відділення, у складі якого функціонують спеціальні групи денного та цілодобового перебування для дітей віком від 2 до 6 (7) років.

2) спеціальна школа (початкова школа) І ступеню у складі якої функціонують 1-4 класи (термін навчання – 4 роки).

20. У складі спеціальної школи (початкової школи) можуть функціонувати класи для дітей з будь-якою інвалідизуючою патологією за наявності відповідної навчально-матеріальної бази та кадрового забезпечення.

21. За заявами батьків або осіб, які їх замінюють, діти з тяжкими порушеннями розвитку можуть лише навчатися у спеціальній школі (початковій школі) без проживання в закладі.

22. Відділення корекційно-виховної роботи та розвитку дитини включає сплановану за різними напрямами виховну роботу педагогічного колективу (вихователі) та роботу клубів, студій, гуртків, секцій, що створюються як самим Центром, так і позашкільними установами (на своїй базі і в приміщенні Центру).

23. Психологічна служба:

У відділенні психологом реалізується система заходів для діагностики, психокорекції, консультування дітей з метою їх адаптації та інтеграції у суспільство. Працює служба соціально-педагогічного супроводу сімей дітей-інвалідів; діє консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють.

24. Реабілітаційне відділення включає медичну реабілітацію, психолого-педагогічну, фізичну, соціально-побутову реабілітацію для надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини-інваліда, яка проживає в сім’ї, за станом здоров’я може відвідувати дошкільний чи загальноосвітній навчальний заклад або навчається за індивідуальною формою навчання.

Діяльність реабілітаційного відділення Центру спрямована на профілактику та реабілітацію основної патології та супутніх захворювань дитячого організму.

Реабілітація в Центрі носить комплексний характер і забезпечується психолого-педагогічними, соціально-побутовими, медичними (лікувально-відновлювальними, лікувально-профілактичними, реабілітаційними), фізичними заходами.

Реабілітаційні послуги дітям з вадами розвитку, які навчаються в Центрі, надаються безкоштовно.

Центр може надавати реабілітаційні послуги дітям з вадами розвитку, які навчаються в інклюзивних класах (групах) дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів та консультативні послуги батькам або особам, які їх замінюють,  дітей з вадами розвитку (за заявою батьків).

Діти, які отримують у Центрі лише реабілітаційні послуги, реєструються в окремому журналі.

25. Вихованці Центру утримуються відповідно до чинного законодавства України. Грошове та матеріальне забезпечення здійснюється за нормами утримання вихованців у спеціальних загальноосвітніх школах.

26. Вихованці дошкільного відділення, спеціальної школи (початкової школи) з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, перебувають на повному державному утриманні та користуються пільгами, встановленими законодавством для цієї категорії дітей.

27. Харчування дітей у Центрі здійснюється відповідно до чинного законодавства України та встановлених норм.

Відповідальність за організацію харчування учнів (вихованців)  покладається на керівника Центру.

28. Контроль та нагляд за охороною здоров’я і якістю харчування учнів (вихованців) покладається на медичних працівників Центру.

29. Структурні підрозділи Центру функціонують на підставі положень, які розробляються з урахуванням вимог чинного законодавства України, цього Статуту та затверджуються керівником Центру.

30. Мережа класів (виховних груп) у Центрі комплектується відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно-гігієнічних умов, затверджених Міністерством освіти і науки України та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України.

31. У Центрі створюються та функціонують:

1) педагогічна рада;

2) методичні об’єднання вчителів та вихователів;

3) психологічна служба.

32. Взаємовідносини Центру з юридичними і фізичними особами визначаються договорами, що укладені між ними.

Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту