Субота
28.03.2020
23:28
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
Вчителі-дефектологи »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Раннє виявлення та своєчасне звернення до фахівців має важливе значення для процесу корекції певних вад розвитку і подальшої соціалізації дитини. Поверхнєве ставлення до розвитку дитини є неприпустими, бо порушення, які проявляються у дошкільному віці, без відповідної своєчасної допомоги надалі часто ускладнюються, перешкоджають формуванню мовлення та пізнавальних процесів у дитини, тому учбові вміння та навички також залишаються на низькому рівні.

В комунальному закладі "Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради працюють кваліфіковані спеціалісти, творчі ініціативні педагоги, висококласні вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди та вчителі сурдопедагоги, які чітко знають, як допомогти дитині. Спостереження, бесіди з батьками, робота з вивчення особистості –  все це допомагає якнайкраще спланувати роботу педагога, зробити її ефективною.

Вчитель-дефектолог, спеціаліст вищої категорії Перекос Вікторія Веніамінівна

Від­повідальний, досвідчений педагог з глибоким і цікавим внутрішнім світом, стійкою системою принципів і власним світосприйняттям. В системі роботи багато уваги приділяє індивідуальному    підходу у процесі навчання і виховання. Має дві вищі педагогічні освіти. Закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини  (організатор методист дошкільного виховання) та Національний педагогічний університет ім М. П. Драгоманова (логопед шкільних і дошкільних закладів) за спеціальністю дефектологія. Протягом багатьох років  навчає та виховує дітей з вадами мови, які мають вади у фізичному та розумовому розвитку, серед яких були і сироти та діти позбавлені батьківського піклування. 
 

Вчитель-дефектолог, спеціаліст І категорії Топко Галина Василівна

За першою освітою фельдшер. Закінчила Токманське медичне училище. Має дві вищі педагогічні освіти, які здобула в Уманському державному педагогічному інституті ім. П. Тичини (вчитель біології) та Київському державному педагогічному інституті ім. М. Горького (дефектологія). Навчає та виховує малят більше 30 років (понад 5 років навчає учнів початкової школи). Заняття завжди цікаві, результативні, відрізняються  рівнем організації, дисципліни і творчості. Робота вчителя-дефектолога відзначається  всебічним врахуванням психічних, фізіологічних, інтелектуальних  особливостей  учнів початкової школи.

Вчитель сурдопедагог Корчак Алла Петрівна

Дитина з вадами слуху розвивається в надзвичайно складних і специфічних умовах. Самостійно оволодіти словесною мовою як засобом спілкування вона не може. Не сприймаючи мови оточуючих людей, вона не має можливості наслідувати і контролювати її. Така дитина перебуває в умовах соціальної ізоляції як в сім’ї, так і на вулиці. Вона не може бути повноцінним членом дитячого колективу. Маючи великий стаж роботи соціалізуватися дітям з порушеннями слуху допомагає сурдопедагог нашого закладу Корчак Алла Петрівна.

Вчитель сурдопедагог Кальніна Валентина Іванівна

Закінчила Український державний педагогічний університет ім. Драгоманова (дефектологія-сурдопедагогіка), за кваліфіуацією вчитель початкових класів шкіл глухих і слабочуючих. Сурдопедагог дошкільних закладів. Навчає дітей з вадами слуху протягом 41 року. Допомагає стати повноцінними членами нашого суспільства.

Вчитель-дефектолог Тарасюнь Анна Олександрівна

Молодий спеціаліст. В 2013 році закінчила Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю "Корекційна освіта" та здобула кваліфікацію викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології. Анна Олександрівна працює в навчально-реабілітаційному центрі з вересня 2013 року. За цей час показала себе талановитим, добрим та чуйним педагом.

Освіта:

Вчитель-сурдопедагог Бекназарова Лейлі Керімназарівна

Дитина з порушеннями слуху повинна освоювати світ тільки за допомогою зору, дотику в і нюху. Їй не доступні звичайні шкільні заняття, казки по телевізору, невимушені розмови з дітлахами у дворі. І таким дітям потрібна допомога сурдопедагога. Саме таким помічником понад 20 років працює вчитель-сурдопедагог Лейлі Керімназарівна. Вона закінчила Київський державний педагогічний університет ім. П. М. Драгоманова. За фахом вчитель початкових класів шкіл глухих та слабочуючих, сурдопедагог дошкільних закладів.

Спільна та злагоджена робота    над проблемами, любов, розуміння та  взаємопідтримка – це ті умови,  які мають бути створені, для повноцінного розвитку Вашої дитини.  

 

Пошук

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту