Субота
26.09.2020
20:52
Вітаю Вас Гість
RSS
 
"Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкасько...
Головна Реєстрація Вхід
Вчителі корекційної освіти »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Раннє виявлення та своєчасне звернення до фахівців має важливе значення для процесу корекції певних вад розвитку і подальшої соціалізації дитини. Поверхнєве ставлення до розвитку дитини є неприпустими, бо порушення, які проявляються у дошкільному віці, без відповідної своєчасної допомоги надалі часто ускладнюються, перешкоджають формуванню мовлення та пізнавальних процесів у дитини, тому учбові вміння та навички також залишаються на низькому рівні.

В комунальному закладі "Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради працюють кваліфіковані спеціалісти, творчі ініціативні педагоги, висококласні вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди та вчителі сурдопедагоги, які чітко знають, як допомогти дитині. Спостереження, бесіди з батьками, робота з вивчення особистості –  все це допомагає якнайкраще спланувати роботу педагога, зробити її ефективною.

Вчитель-дефектолог, спеціаліст вищої категорії Перекос Вікторія Веніамінівна

Від­повідальний, досвідчений педагог з глибоким і цікавим внутрішнім світом, стійкою системою принципів і власним світосприйняттям. В системі роботи багато уваги приділяє індивідуальному    підходу у процесі навчання і виховання. Має дві вищі педагогічні освіти. Закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини  (організатор методист дошкільного виховання) та Національний педагогічний університет ім М. П. Драгоманова (логопед шкільних і дошкільних закладів) за спеціальністю дефектологія. Протягом багатьох років  навчає та виховує дітей з вадами мови, які мають вади у фізичному та розумовому розвитку, серед яких були і сироти та діти позбавлені батьківського піклування. 
 

Вчитель-дефектолог, спеціаліст І категорії Топко Галина Василівна

За першою освітою фельдшер. Закінчила Токманське медичне училище. Має дві вищі педагогічні освіти, які здобула в Уманському державному педагогічному інституті ім. П. Тичини (вчитель біології) та Київському державному педагогічному інституті ім. М. Горького (дефектологія). Навчає та виховує малят більше 30 років (понад 5 років навчає учнів початкової школи). Заняття завжди цікаві, результативні, відрізняються  рівнем організації, дисципліни і творчості. Робота вчителя-дефектолога відзначається  всебічним врахуванням психічних, фізіологічних, інтелектуальних  особливостей  учнів початкової школи.

Вчитель сурдопедагог, спеціаліст вищої категорії Корчак Алла Петрівна

Дитина з вадами слуху розвивається в надзвичайно складних і специфічних умовах. Самостійно оволодіти словесною мовою як засобом спілкування вона не може. Не сприймаючи мови оточуючих людей, вона не має можливості наслідувати і контролювати її. Така дитина перебуває в умовах соціальної ізоляції як в сім’ї, так і на вулиці. Вона не може бути повноцінним членом дитячого колективу. Маючи великий стаж роботи соціалізуватися дітям з порушеннями слуху допомагає сурдопедагог нашого закладу Корчак Алла Петрівна.

Вчитель-дефектолог, спеціаліст другої категорії Тарасюнь Анна Олександрівна

Молодий спеціаліст. В 2013 році закінчила Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю "Корекційна освіта" та здобула кваліфікацію викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології. Анна Олександрівна працює в навчально-реабілітаційному центрі з вересня 2013 року. За цей час показала себе талановитим, добрим та чуйним педагом.

Освіта:

Вчитель-сурдопедагог, спеціаліст вищої категорії Бекназарова Лейлі Керімназарівна

Дитина з порушеннями слуху повинна освоювати світ тільки за допомогою зору, дотику в і нюху. Їй не доступні звичайні шкільні заняття, казки по телевізору, невимушені розмови з дітлахами у дворі. І таким дітям потрібна допомога сурдопедагога. Саме таким помічником понад 20 років працює вчитель-сурдопедагог Лейлі Керімназарівна. Вона закінчила Київський державний педагогічний університет ім. П. М. Драгоманова. За фахом вчитель початкових класів шкіл глухих та слабочуючих, сурдопедагог дошкільних закладів.

Вчитель-логопед, спеціаліст вищої категорії Поліщук Аліса Володимирівна

Спеціаліст по дефектах мови працює переважно з дітьми з порушеннями аутичного спектру. Відмінно володіє теорією свого предмета. Має великий стаж педагогічної діяльності, знаходить підходи до кожної маленької душі, подає вправи дітям у цікавій ігровій формі.   

Вчитель-логопед, спеціаліст другої категорії Мегесь Наталія Миколаївна

Фахівець, який працює з усіма видами мовних порушень. Постійно надає індивідуальні консультації, в ході яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови та розвитку пізнавальних (психічних) процесів дітей з порушеннями інтеоектуального розвитку.

Вчитель-логопед, вчитель початкової школи спеціаліст вищої категорії Маляр Людмила Олексіївна

Основну корекційно-розвиткову роботу учнів з особливими освітніми потребами початкової школи здійснює вчитель-логопед.  в своїй роботі використовує фронтальні та iндивiдуальнi форми логопедичної роботи з дiтьми з особливими потребами через iнтерактивнi методи корекцiї письма й читання з використанням комп'ютерних розробок  технологій.

Вчитель-логопед, спеціаліст вищої категорії Сінельниченко Валентина Володимирівна

Основними напрямами діяльності вчителя-логопеда  є робота, спрямована на подолання і профілактику розладів мовлення у дітей, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями.

Спільна та злагоджена робота    над проблемами, любов, розуміння та  взаємопідтримка – це ті умови,  які мають бути створені, для повноцінного розвитку Вашої дитини.  

 

Пошук

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту